Frit Autisme-Forum

Mødested for autistisk kultur
Dato og tid er 21 aug 2018 05:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Snakkesalig
Brugeravatar

Geografisk sted: 2830 Virum
Altså...

Selv om det ikke er mig selv der har malet billedet, så har jeg dog taget videoen og klasket den på YouTube. Dette var en forsmag på et større projekt, som nu er i gang og vil blive afsløret her i forum, så snart Jens har godkendt videoerne.

Mvh.
A.

Senest rettet af aldebaran 21 jun 2011 18:57, rettet i alt 2 gange.

Snakkesalig
Brugeravatar

Så ruller projektet: "Killing the messenger".

Dette er første video, som viser Jens Overgaard Bjerre, der fortæller om sine malerier.

Det nye er at lyden gerne skulle være meget bedre og jeg forsøger at få rimelige billeder. Vi har taget flere scener om, senere i serien, da vi prøver at holde en standard der er lidt højere end almindelig "hjemmevideo".

Disse videoer skal bruges til hans hjemmeside mm.

Hvis man er sart, skal man nok holde sig for ørerne, men det forringer lydkvaliteten :-D

Jeg skal lige snakke med Jens om billedes titel, for jeg har måske misforstået det han siger.

Mvh.
A.

Senest rettet af aldebaran 21 jun 2011 18:56, rettet i alt 3 gange.

Engergisk
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke Jylland, tredie kartoffelrækkes udkant. (Randers)
Jeg skal da love for, det er befriende at høre, en politisk engageret maler, der i den grad, tør tage bladet fra munden!!! Kan du få ham ud i et større plenum!!! :D ;)
Vågn op hr./fru (små)borgerlighed!!! :twisted:

Hvad med en mere generel snak, et interwiev, om samfundet i dag? - Jeg tror han har mange, interessante ting, at sige diverse nikkedukker, i de fire magter!?
Hvis nogle skulle være i tvivl, mener jeg den lovgivende, den udøvende, den dømmende og den fordømmende (pressen) magt... - Ja, især den første, og den sidste!!!

Super arbejde A! Må jeg komme med en ide? en støttemikrofon tæt på motivet, giver to væsentlige fordele. Den eliminerer støj fra kameraet, og giver lettere kontrol med audiogain...

Snakkesalig
Brugeravatar

Du kan da melde dig ind i JOBs fanklub på facebook: Jens Overgaard Bjerre frem i lyset ;-)

Det er mig der er stifter og formand(findes kun på facebook, da den er lavet for at drille Jens).

Jeg syntes personligt at han fortjener at blive berømt, mere end dem der lægger en bæ i en dåse og sælger den for en million. Jens har da noget at byde på og ved siden af det har han kæmpet hårdt for at beholde sit liv, men det er en personlig historie, som han selv må fortælle.

Jens har en hjemmeside her: JOBs hjemmeside om malerier og alt det andet

Mvh.
A.

Engergisk
Brugeravatar

Det kunne jeg måske! - Men er ikke den store tilhænger af den spambefængte pseudopopkultur!!! :P
Ja jeg har en profil der, men den bliver ikke ligefrem brugt alt for flittigt!!! :twisted:

Snakkesalig
Brugeravatar

Jeg startede på facebook under min jagt på aspergerviden. Jeg har stadig kun 27 venner og 13 af dem har jeg ikke mødt ude i virkeligheden. Jeg har afvist ca 20 venskabs-anmodninger, fordi det var personer der samlede på venner i hundredevis, men jeg gider ikke at være et tal.

Dem jeg har, ved jeg hvorfor jeg har og hvem de "er". Nogle af dem ryger ud, ved næste oprydning, om snart.

Min Facebook profil kan ikke findes i FB-søgning og de fleste oplysninger er kun for venner.

Til gengæld har facebook redet en af vennerne, der mistede sin mobil på den anden side af Jorden, mens han var ude og rejse. Jeg lukkede hans tlf. og kort hos TDC indenfor få timer, selvom han ikke kunne få kontakt til TDC, der hvor han var. Han er rimelig glad for FB.

Man bestemmer selv, hvor poppet det skal være.

mvh.
A.

Engergisk
Brugeravatar

Ja det har du ret i! - At man selv, til dels, bestemmer.

Men da jeg har modtaget en hulens masse ligegyldigheder, og hele tiden har et tapet der bliver spammet med alt muligt nonsens, har jeg flere gange været ved at smide profilen af H! til!
Jeg vil meget hellere sidde her og kommunikere. - Eller via msn/skype, hvis det skal være personligt, og real time!!!

Men ja du har da ret. Vi har alle ret til at søge vore kontakter, efter forgodtbefindende! ;)

Snakkesalig
Brugeravatar

Desværre er Jens ikke hos os mere, så nu må vi nøjes med at værdsætte det han har efterladt sig. Sidste åndedrag blev taget I Cebu på Filippinerne, hvor han havde sit atelier og hvilede sig, når han ikke var i Danmark og kæmpe med myndigheder, sure danskere og larm.

Ære være hans minde.

Anders

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]